Sevice gericht

Service vinden wij heel belangrijk. Dat begint al bij het snel opnemen van de telefoon of beantwoorden van de mail. Maar service is natuurlijk veel meer dan dat.

Vaste aanspreekpartner

Zo heeft elke relatie bij ons zijn vaste aanspreekpartner. Deze weet wie je bent en wat er speelt zodat je niet iedere keer weer alles moet uitleggen. Hij of zij is de spin in ons web van eerste contact tot aftersales, voor al je vragen en wensen kun je bij je aanspreekpartner terecht. Onze aanspreekpartners hebben ook een vaste vervanger zodat je ook op dagen dat je vaste partner er niet is optimaal wordt geholpen.

Duidelijke afspraken

Wij houden van duidelijke afspraken. Doen wat we zeggen en geen blabla verhalen. Heb jij ook zo’n hekel aan antwoorden als “Ik denk het wel” of “We doen ons best” daar heb je immers niks aan. Ja dat kan, of nee dat kan niet.
Soms is dat niet het antwoord wat je graag wilt horen maar wat heb je eraan als je iets wordt beloofd wat toch niet nagekomen wordt.

Flexibel

Toch zijn we ook heel flexibel. Nog een kleine wijziging op het laatste moment? Als het nog kan passen we het aan. Ander leveringsadres? Zolang het nog niet onderweg is kunnen we het nog wijzigen. Dat verstaan wij onder service gericht zijn.

Maar we bieden nog meer.

Onze service gaat echter verder dan dat. Wij bieden diverse oplossingen om je te ontzorgen en je promotie euro zo doelmatig mogelijk te besteden.

Eigen Webshop.

Zo bieden wij je een eigen webshop. Helemaal in jou huisstijl en gevuld met het door jou geselecteerde assortiment welke je kunt openstellen voor jou organisatie maar ook voor dealers en/of wederverkopers. Zij kunnen eenvoudig en snel, 24/7 bestellen. Wij houden de producten voor jou op voorraad en zorgen voor de logistiek.

Gezamenlijke Inkoop.

Werk je bijvoorbeeld binnen een dealer organisatie dan is onze tool voor gezamenlijke inkoop misschien iets voor jou. Niet meer inkopen dan waaraan  binnen de organisatie ook werkelijk behoefte aan is kan een belangrijke besparing opleveren. Blijken die 10.000 pennen die je goedkoop op de kop kon tikken toch niet datgene te zijn waar binnen de organisatie behoefte aan was en liggen ze te verstoffen in het magazijn? Dan is dit zeker iets voor jou. In het kort komt het erop neer dat een ieder gedurende een bepaalde periode kan inschrijven op een specifiek geselecteerd product. Na afloop van de inschrijfperiode wordt het product geproduceerd in de hoeveelheid waarvoor is ingeschreven en tegen de daarbij behorende  prijs. Gedurende het proces kunnen de deelnemers aan dit proces de status van de bestellingen volgen.

Oplossingen op maat.

Naast deze mogelijkheden bieden wij je nog veel meer oplossingen op maat. Of het nu gaat om een specifiek loyaliteitsprogramma, voorraad of distributie wij bieden je de passende oplossing.

Meer weten?

Meer weten over al onze mogelijkheden of eens afspreken voor een vrijblijvend gesprek? Neem contact met ons op.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Bel dan 088-0402990 of mail ons info@giftconcept.nl